torsdag den 14. marts 2013

Jeg Har Haft Din Pik I Munden

Jeg har haft din pik i munden
Det er næsten det værste ved det hele
Jeg har haft din pik i munden
Din pik var så ynkelig når den var saligt slap
Jeg husker det alt for godt
Hvordan den lå der imellem dine ben
Lille, betuttet, trist og genert
mindede mest om en fuldvoksen mands tommeltot
Bare med forhud
Jeg har haft din pik i munden
Det er næsten det værste ved det hele
Jeg har haft din pik i munden
Din pik havde intet problem med blodtilførslen
Trods alt
Det var ikke den største, det var ikke den første
Og det gjorde ingenting at den hældte til venstre
Mine bryster er ikke lige store
Jeg gider ikke altid barbere ben
Og min store røv kunne godt tåle at tabe et par kilo
Vi kunne godt finde tantrisk takt
Sagtens
Det var mere det med
20.15 dut
Stiv pik, ind ud ind, fuldvoksen mands træt tommeltot
20.18 slut
Jeg har haft din pik i munden
Det er ikke det med at jeg har hængt dit vasketøj op
Eller at jeg gjorde mig selv færdig imens du var i badet
Eller i det hele taget akavetheden ved at du ville lege parforhold
Så sad vi der og spiste
Imens du drømte om flyverdragt befængte børn
I stilhed
Med skæve toner af familie idyl og prøvede at ligne noget man kun ser i fjernsynet
Jeg har haft din pik i munden
Hvad har du gang i?
Tør det grin af dit ansigt!
Synes du det er sjovt?
Jeg gider ikke finde mig i at blive behandlet på den måde!
Hvad vil du med det her?
Jeg føler bare...
Hvordan ville du selv...
Svar mig!
Har du slet ikke noget at sige?
Du må forklare mig hvad der foregår inde i dit hovede!
Jeg vil jo bare gerne være en del af din hverdag.. Og dig...
Man kan ikke sige at vi ikke prøvede
Nej
Med et sut mig og et klap i røven
Med slukket tørst i 28 flasker stærk sprut og 48 næsten naive nætter i femte gear
Man skal ikke gøre en stodder til sin kone
Jeg husker tydeligt hvordan jeg lå der
Imellem dine ben
Jeg har haft din pik i munden
Dét er det værste ved det hele

Ingen kommentarer:

Send en kommentar